Picture
Õhtu pimeduses leidsime end Surfer Paradises: nagu oleks jõudnud Maiamisse - kõrged pilvelõhkujad ja laineid purskav meri. Mis muud kui pidutsemise linn. Juba hostelisse sissekirjutades tervitas meid eestlasest administraator, kes kohe mainis, et me peaks õhtul minema klubisse nimega Melbas. Nu tegime oma õhtusöögi ja sättisime end valmis peoõhtuks. Jõudsime siis järjekorda ja ootasime. Asjatult, sest selgus, et Marili ilma passita sisse ei saa. Jalutasime hostelisse, võtsime passi ja läksime uuele katsele. Nuh saime sisse, aga pühade tõttu ei tohtinud alates 12st alkoholi tarbida või õigemini müüa, nii et 30 minutit hiljem oli pidu läbi.Keegi ei oska ju alkota pidu pidada siinmail :D. Nuh eks me selle pisikese aja veetsime tantsides ja mis ma oskan öelda: tagasihoidlikkusega see linn just ei hiilga. Tantsupõrandal olid kõik mehed suht ligitikkujad ja kerge märguande asemel tulid kohe kõvasti müksama. Ja ega tänavapiltki ei erinenud. Ei tea kas ütlust: "Ma jälitan teid. Te peaksite olema rõõmsad, sest see ju tähendab, et te olete jälitamiskõlblikud" saab just komplimendiks pidada :P
Igal juhul pärast pikka Mac'is ootamist (45min), et saada üks mõnus rammus jäätis, pidime me lahkuma pettunult, sest uskuge või ei, aga neil oli jäätis otsas. Nii me siis lahkusime pettunult ja läksime ööpoest Magnumit ostma. Millele järgnes istumine rannaliivale ja jäätise limpsime. Nuh ja nagu ikka olid juba kaks minutit hiljem kaks kutti kohal: araablane Talal ja tema sõber. Oi need olid naljakad ja piisavalt joonud ning smokind. Igajuhul tunnike juttu ja me saime hostelisse tagasi.
Nii et hommikul kerge internet ja hommikusöök ning jalutuskäik võis alata. Tegime ligemale 10km ringi ja miks mitte: ilm oli ilus ning tunne hea. Lisaks Munadepüha tõttu oli kõik kinni: isegi suur Wools (Aussi Prisma, Prismat ei suleta ju kunagi!!!!). Peale jalutuskäiku oli aeg juua kohvi jälle. Oi, kuna kohvi oli hostelis tasuta, siis me jõime seda suurtes kogustes. Bookisime oma bussireisi Brissi ja hosteli ning hakkasime vaikselt sättima uueks katseks klubisse, kuhu nagu ikka olid meil vabad pääsmed. Enne seda otsustasime teha väikse rännaku seal kõrval asuvasse klubisse, et nautida live-muusikat. Live seal küll ei olnud ja sisse lubati juhul kui tellid pearoa, sest ainult sisi oli võimalus saada alkoholi. Kuna see meid ei huvitanud, siis peale väikeseid läbirääkimisi saime sisse alkoholivaba smuutit jooma. Ja nagu ikka vaadati meid imelikult, et me alkoholi ei tahtnud juua või süüa....
Igal juhul juba natukese aja pärast ilmus meist vanem meesterahvas kohe rääkima jne. Surferis jalutada ja üksteisega rääkida on ikka raske, kohe ilmub keegi juurde. Igal juhul seadsime tunni pärast sammud klubi poole, mis ülla-ülla oli kinni. Väidetavalt pidid need avanema kuskil tunni pärast, kuid me ei taht maksta ja nii see jäigi. Selle asemel jalutasime ranna poole ja juba 5 minutit hiljem olid miskit austraallased meile külje alla ujunud. Üks oli lühike ja kerge õllekõhuga ning teine pikem ja üleliia musklis. Meie arvamus, et austraallased on imelikud süvenes veelgi. Aga nuh tore oli, nägime vähemalt Surfersi rotid ära :D
Järgmisel päeval panime oma kodinad kokku ja läksime randa, et natuke päikest nautida enne Brissi minekut...