Tänud, Ave-Ly, Harle ja Irina :D..paistab et ma unustasin jälle täita oma blogikest...mis teha - aeg jookseb siin teisiti :P ja interneti tähtsus suuresti mu elus kahanend
Peale hostelit viis elu mind St Kildasse tagasi..nimelt sain Marili voodi kuniks ta 2 nädalat vedeles Tai päikese all. Enne seda siis käisin 3 päeva väljas järjest. Esimesel päeval sain kokku eestlastega, teisel päeval me Mariliga tähistasime Iseseisvuspäeva (juues taro smoothit ja kuulates tänavamuusikut ning külastades Spice Marketit). 3nda päeva veetsin rannas 38kraadist päikest nautides. Õhtul kohtasime jälle teisi eestlasi jalõpetasime jälle Mariliga Spice Marketis :D. Pühapäeva veetsin Victoria Marketi busy elu nautides ja Talvile kinki šhopates :P ning lõpetuseks viisin oma suure koti St Kildasse, et ei peaks sellega tööle vudima.
St Kilda aeg oli suhteliselt igav. Tööle 1,5tundi sõitu, siis tööl, siis koju 1,5 tundi. Teha polnud suurt midagi peale magamise ja söömise vabalajal ning lõhverdasin korteri omanikuga.Tegu siis miski 66a. mehega, kes pidevalt rääkis Sandrast ehk  Prantsuse plikast, kes on 22 ja ei saa oma eluga hakkama (sellega oli miski terve saaga- elas meie vastas toas). Randa ei saanud kordagi, sest ilmad olid suhteliselt külmad ja vihm tihe kaaslane. Seetõttu sain ka töölt tihti varem koju. Tegin ka lisaotsa pühapäeviti - nimelt käisin ja koristasin ühe juudi maja, kellel usu pärast oli kolm kraanikaussi: piima, liha ja neutraalne ala. Tal palju lapsi ja need suht lohakad ja nuh ütleme et laisad :D
Teisel nädalal kolis sisse Amy, kes pärit Koreast. Teisel päeval oli juba temagi Phili pläkutamistest väsind  ja kolis sandraga samasse tuppa, et mehest vähekenegi puhkust saada. Nii siis läheneski aeg, mil Marili tagasi tuli ja mul jälle aeg hostelisse minna. Sain seekord plikade toa, mis oli suht ok ja igav. Vihma pärast sain varem koju ja nii suundusin poodi omale seljakotti ostma - ei saanud enam selleta hakkama. Teisipäev oli mul vaba ja sain lõpuks minna mägedesse matkama. Oh kuidas ma mägesid armastan - 45minutit puhast mäkketõusu :D fantast tunne. Nii et matkasin oma 10km ja seejärel sain Mariliga kokku, kes pajatas oma Tai seiklustest :D
Reedel jätsin oma töökaaslastega hüsvasti ja laupäeva veetsin suuresti magades ja raamatut lugedes :D Reede ja laupäev käisime Mariliga ka jälle oma kaks lemmikuks saanud klubi läbi, et nö. hüvasti jätta, sest oleme otsustand Brissi jalga lasta või vähemalt sel hetkel olime nii plaanind. Pühapäeval läksin siis veel kord juudi maja koristama ja seejärel suundusime rongi poole, et minna oma campi mägedesse.
Oh ma juba igatsen seda kohta taga. Peale meie oli veel üks vabatahtlik Betty, kes oli 69a. Algul ei old me tast just vaimustuses, sest ta pidevalt lõhverdas ja muudkui kordas oma lugusid, kuid lõpuks me harjusime ja ta tegelikult tore naine. Kui tal vägagi raske elu, nimelt tal mees suhteliselt haige ja nagu selgub, siis tolle elupäevi ei ole enam väga kauaks. Betty ise põdend rinnavähki ja old südameprobleemid. Nii et elu ei ole kerge, kuid ta sellele vaatamata suht kange ja rõõmsameelne :D
Süüa saime 3korda päevas...nii et meie graafik - ärkasime kell 8, 8.30 sõime hommikust, 9sast töö, 11 teepaus, 11.30 töö, 13.00 lõuna, 16.30 tööpäeva lõpp, dušš, 17.00 osadel päevadel palvetamine-mediteerimine ja 18.30 õhtusöök ning siis vabaaeg, mille veetsime enamasti sealseid budismi-teemalisi raamatuid lugedes. Saime taimetoitu, sest nende usk keelab elusolendite tapmise, isegi tüütute sääskede (kes meid öösel piinasid :D). Palvused olid huvitavad - enamus sellest oli laulmine Buddha auks ning 15minutit oli mediteerimine. Käisime ka nendes loengutes, kus õpetati meid mediteerima, nii et arvan, et hakkan seda ka edaspidi tegema :D aga budistiks ei ole veel valmis hakkama. Vähemalt mitte Kadampa omaks, minu usulised otsingud veel jätkuvad, kuigi nende pidevast endas olevast happy-oleku otsimisest saan täiesti aru :D
Neljapäeval tegime ka 3tunnise matka ümberkaudses alas, nii et igati mõnus. Laupäeval toimus suurem kursus, kus me siis vaheaegadel aitasime potte pesta ja nõusid kuivatada ja laudu üles sättida. Kursusest võtsime igati osa ja õhtul oli veel suurem palvus, kus ühele nö. pühakule (Tsog miski) toitu ophverdati, mille me siis lõpuks saime ära süüa: šhokolaad, krõpsud, puuviljad, küpsised, mahl jm. Nii et laupäev paras sööming. Ja teate mis: lihast ei tundnud ma kordagi puudust :P, kuid ei usu et ma hakkan 100% taimetoitlaseks. Pühapäeva hommikul oli siis pakkimise päev ja hommikul oli ka otsus, et me lähme Byron Bay'sse järgmiseks, nii et õhtul ostsime oma rongipiletid ja juba suure põnevusega ootan meie 34tunnist trippi, kusjuures meil on oma 7 tundi aega ka Sydneys ringi vaadata :D
Hetkel olen ma siis tagasi Elizabethi hostelis ja loen ja laisklen valmistudes uuteks seiklusteks :D