Peale Ketuti ootas meid ees Pura Ayan tempel ning sealt edaso päikeseloojanguks Tanah Lot. Tegemist on eraldi kivi peal asetseva templiga, mis on vist üks Bali pildistatumaid kohti.
Picture
Ning sõit Kutasse võis alata. Saime koha Bamboo Inn'is, kus võtsime toa kolme peale, kuigi see oli mõeldud tegelikult ainult kahele. Ostsime siis mõned Bintangid ja otsustasime vaadata üle Legiani ööelu.
Esimene reaktsioon oli oh jah...purjus ozzide linn. Jõudsime vaevalt klubisse kui esimene külje alla ujus ja kohe jooke hakkas pakkuma. Saime mehepojast varsti siiski lahti ning välja ilmus Lihunik oma sõpradega.
Olgem aus: ma ei mäelta ta nime, kuid tean, et ta oli pärit Sydneyst ning 2 aastat juba lihuniku ametit pidanud 23aastane ozzi.  Läksime siis kuuekesi randa rääkima. Me kohe tahtsime teada, et mida nad siis oma elust arvavad.  Nuh ega nad suurt muud ei arvanudki, et Kutas on vaja pidutseda ja see ju ongi Bali. Ning me Mariliga mõtlesime pigem et Liis näed siis, mis me opakate ozzide all mõtleme :D.
Kuna oli juba öö ja me olime näljas, siis tegime väga hullu lükke ja läksime KFCsse sööma, kus kohtasime järgmist imelikku punti: Aldi, Sayd ja Ray. Aldi oli vist Javakas, Ray ozzy (aga omab restot Jakartas) ning Sayd USAst New Jerseyst, kes on väidetavalt National Geography's fotograaf. Sy kohe hakkas naerma me Eesti päritolu üle ja küsis kuidas see Kaksteist kuud eesti keeles kõlaski.  Suht naljakad tüübid.
Peale vägevat hommikusööki läksime Kuta peale hängima. Õhtul jälle välja, kuid valisime live muusika. Restoranis mängis algul bänd, millele järgnes tuleshow. Sellele järgnes tants regge klubis, kus sai naerda päris korralikult. Igast nurgast ikka ilmus kohalikke, kes muudkui proovisid külje alla ronida. Kui asi juba hullemaks läks ning kutsed tantsudele päris krabamisteks, lasime jalga. Liisi vandumine oli aga selle juures ülihea :D
Järgmine päev oli šhoppamine ja pidu. Tegime kohalikus riiete poes nalja ning välgutasime kaameraid nagu USA tiinekad.  Läksime ja korraldasime omale ka kaks sisutihedat tripi päeva. Õhtul ootas meid jälle Bounty klubi, kuhu oh ime ilmus ka lihunik ning me Liisiga lihtsalt vältisime teda. Hide-and-seek alati ju tore mäng :D. Ja oh ime klubist väljudes nägime Sy'd ja ta sõpra. Aeg oli õhtale minna. Järgneval hommikul magas Lihunik aga püksid maas rannatoolil. Milline ideaalne mees.....